Wednesday 1 February 2012

Bratari


Bratari
Personal.....sunt innebunita dupa bratari. De cand ma stiu nu am gasit niciodata o bratara care sa o pot purta si iarna, asa ca mi-am facut singura. Pe langa cele care se port purta si iarna am postat si cateva pentru alte sezoane. Cred ca veti gasi ceva potrivit pentru fiecare sezon.


Un design modern pentru bratara asortata cu o pereche de cercei mici sub forma de inimioara. Merg foarte bine atat la tinute casual cat si elegante.

 Set: 20 ron





 15 ron
Culorile din spectrul albastrului-violet,verde, albastru-inspira relaxare, calm si pace. De asemeni albastrul este o culoare a Marilor Mame fecioare.

 Set: 15 ron
 Set: 15 ron

Albastru cu maro-uniunea cerului cu pamantul.

10 ron
 
Vechile popoare antice foloseau cromoterapia ca metoda de vindecare. Mie doar imi place sa le creez in mii de nuante.

15 ron

No comments:

Post a Comment