Wednesday 1 February 2012

Cercei

Cercei pe toate gusturile...sper...
  Cum am mai specificat.....poate ca aceste modele va vor inspira. Nu ezitati sa imi cereti si indicatii.

 
   Mi-a placut Egiptul, am studiat istoria Babylonului si in general sunt innebunita dupa popoarele antice. Daca si tu esti la fel, am aici niste cercei de inspiratie  egipteana.
10 ron






 
Doua inimi paralele cu inima de zahar ars. Ce poate fi mai dulce?

6 ron




Cer intunecat si napte de catifea...imi aduc aminte de Othelo..probabil ii voi denumi Cercei ochi de Maur.

6 ron

Iti place sa razi, esti permanent vesela si pusa pe glume? Nu te schimba, ramai copil! Daca toti am fii ca tine lumea ar fi mai buna.


5 ron
Ciucurasi din sticla cubica. O mireasma de pe alta lume parca

 8 ron

 Ce este mai romantic  si mai feminin decat rozul? Acesti cercei minusculi sunt potriviti adolescentelor ce incep sa-si cunoasca partea feminina

5 ron

Intr-o zi imi era pofta de caramele,dar asa o pofta incat vedeam peste tot numai delicioasele bomboane. Doar pentru pofticiosi sau pentru cei carora le place...dulce...


 6 ron
   Metalul si sticla merg impreuna ca focul si apa.Doua esente diferite si totusi complementare iar pentru a

7 ron
 5 ron
 
De un singur cuvant e nevoie pentru a-i vraji pe veci sufletul. Alb si negru intr-un dans al pasiunii plin de farmec.

6 ron

    Rosu  ca focul si doua inimioare prietene. Doar pentru cei vesnic indragostiti
 7 ron
Batoanele de ciocolata ale bunicii au un gust dulce amarui...de regrete...de trecut...

 7 ron

   Doi cercei galbeni cu tente asiatice. Neaparat asortati cu  rochie de inspiratie chinezeasca. Machiajul va face totul.


 7 ron

Iarasi rozul nu este numai romantic ...este in primul rand sexy, ca o printesa alintata a culorilor.


7 ron

Iata si o pereche de cercei rosii,lungi si foarte sclipitori.


 7 ron

Doua lacrimi albastre inconjurate de un cerc metalic. Foarte frumosi la blugi sau tinute casual.




 7 ron
7 ron
 Stil si rafinament in acesti cercei roz.Pentru cele sigure in puterea lor de seductie

8 ron

  Un pom de Craciun rosu cu decoratiuni verzi...exact opusul...Numai bun pentru  iesire in pub-ul preferat.


 7 ron
Movul este  culare coapta, matura...este o curtezana la palatul regal

 6 ron
 7 ron


   Cercei de inspiratie orientala.Sunt usori si foarte sexy.


8 ron

No comments:

Post a Comment